Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

|

ԿԱՊ ՄԵԶ ՀԵՏ (011) 555 330 (044) 555 330

Home WearmBlog Թվային տվյալների միջոցով կհետևեն մարդկանց տեղաշարժին․ COVID-19-ի ապագա հետևանքները

Թվային տվյալների միջոցով կհետևեն մարդկանց տեղաշարժին․ COVID-19-ի ապագա հետևանքները

-

Անցած մի քանի շաբաթվա ընթացքում և Google-ը և Facebook-ը սկսեցին տեղորոշման վերաբերյալ տեղեկատվություն տարածել աշխարհի տարբեր իշխանություններին`նրանց օգնելու համար պլանավորել իրենց COVID-19 զսպման ռազմավարությունները և ավելի լավ ապահովել, որ լուծում են հուզող հիմնական ոլորտները:

Տրամադրված տվյալներն անանուն են և համախմբված, ուստի անձամբ չկան նույնականացման նշաններ: Բայց տվյալները հետևում են մարդկանց տեղաշարժերին. Օրինակ ՝ Google- ի շարժունակության հաշվետվությունները , որոնք այն հասանելի է դարձրել 131 երկրների և տարածաշրջանների համար, ցույց են տալիս, որ ժամանակի ընթացքում տարբեր տեղերում ոտքերի երթևեկության միտումներ են նկատվում:

Google շարժունակության զեկույց

Այն կարող է օգնել հանրային առողջապահության ոլորտի պատասխանատուներին ավելի լավ հասկանալ, թե արդյոք մարդիկ հավատարիմ են մնալ տանը և նկարագրել նման միտումները համեմատական ​​բռնկումների դեմ: Եթե, օրինակ, տվյալները ցույց են տալիս հարաբերակցությունը որոշակի տարածքում իրենց տները լքող ավելի շատ մարդկանց և COVID-19 ինֆեկցիաների հետագա աճի հետ, իշխանությունները կարող են այդ տեղեկատվությունն օգտագործել `հետագա գործողությունները գծագրելու համար :

Տվյալների մեծ մասը արդեն հասանելի է Google Business ցուցակներում, օրինակ ՝ ժամանակի ընթացքում ցույց են տալիս խանութի տրաֆիկի միտումները:

Google Business ոտնաթաթի երթևեկության գծապատկեր

Եթե ​​դուք օգտագործում եք Google Քարտեզներ կամ նմանատիպ շարժման վրա հիմնված ցանկացած ծրագիր, ամենայն հավանականությամբ, միացված եք գտնվելու վայրի հետևում, ինչը Google- ին և Facebook- ին հնարավորություն է տալիս հասկանալ, թե որտեղ եք գտնվում, և ձեզ տրամադրում են տեղանքի վերաբերյալ օգտակար հուշումներ և տեղեկատվություն: .

Դա նաև նշանակում է, որ և՛ Google- ը, և՛ Facebook- ը հնարավորություն ունեն դիտել ձեր գտնվելու վայրը ՝ անհատապես, չնայած երկու ընկերություններն էլ կտրականապես ասել են, որ իրենք մտադիր չեն որևէ մեկի հետ այդ մակարդակի մանրամասնությունները կիսել: 

- Advertisment -

Պետք է կարդալ

Ինչպե՞ս որսալ․ բովանդակության տեսակները սոցիալական ցանցերում

0
Սոցցանցերի փորձառու օգտվողները գիտեն, որ հաջող առաջխաղացման համար անհրաժեշտ է ստեղծել բարձրորակ և եզակի բովանդակություն: Այն էապես կբարելավի վիճակագրությունը և կավելացնի լսարանի հասանելիությունը:Նախ...