Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

|

ԿԱՊ ՄԵԶ ՀԵՏ (011) 555 330 (044) 555 330

Home WearmBlog Ի՞նչ անել, երբ ընկերությունը ճգնաժամի մեջ է

Ի՞նչ անել, երբ ընկերությունը ճգնաժամի մեջ է

-

Ինչպե՞ս պահպանել հավասարակշռությունը և զարգացնել բիզնեսը ՝ վախի, քաոսի և անորոշության ֆոնին:

Ճգնաժամի մեջ գտնվող ընկերությունը պետք է անհապաղ վերափոխի բիզնեսը հատուկ միջոցառումներով: Գնաժամի պայմաններում սա հնարավոր, բայց դժվար եղանակ է:

Դժվարությունը կայանում է նրանում, որ առաջարկվող լուծումները թիմում լարվածություն և խառնաշփոթ են ստեղծում: Եթե ​​ոչինչ չի արվում, ապա բիզնեսի մահը անխուսափելի է: Բայց փոխարենը հստակ հակաճգնաժամային ռազմավարություն վարելու փոխարեն ընկերությունը ձեռնարկում է խելագար գործողություններ ՝ ռիսկի դիմելով կորցնելով արժեքավոր ժամանակը և ծախսելով անիմաստ փողեր, ինչը ճգնաժամի պայմաններում կտրուկ զուրկ է որևէ բանից:

Նման փորձերը դառնում են «կախարդական հաբի» որոնում, որը, ինչպես երևում է, անմիջապես հանգեցնելու է հաջող լուծման: Էլ չենք խոսում այն ​​իրավիճակների մասին, երբ ենթադրվում է, որ ճգնաժամի պայմաններում միակ ճիշտ որոշումը վարկավորված միջոցների որոնումն է: Կարծես հին վարկեր նորերին ավելացնելը ավելի լավ լուծում է, այլ ոչ թե այլ հնարավոր խնդիր լուծելը :

Բացի այդ, բիզնեսի վերափոխումը հաճախ տեղի է ունենում զրոյական բյուջեով: Քանի որ ճգնաժամն արդեն վերականգնել կամ լրջորեն սահմանափակել է ընկերության վճարունակությունն ու իրացվելիությունը:

Ի՞նչ անել, երբ ընկերությունը ճգնաժամի մեջ է

Հիմնական դժվարությունն այն է, որ ելակետը հանգիստ մնալու և օբյեկտիվ լինելու հնարավորությունն է այն խնդիրների վերլուծության մեջ, որոնք կանխում են բիզնեսի կայացումը և ճգնաժամ են առաջացնում :

Հաճախ ընկերությունները սկսում են ճգնաժամի արդարացումներ փնտրել ՝ թե ընկերության ներսում, թե դրսում: 

Եթե ​​ձեռներեցը ցանկանում է գտնել այնպիսի լուծումներ, որոնք այդ ժամանակ հանգեցնելու են կոնկրետ գործողությունների, ապա անհրաժեշտ է բարձրանալ բիզնեսի մակարդակ և դուրս գալ «զոհի» վիճակից: Եվ հասկանալ, որ ոչ ոք մեղավոր չէ ընկերության ճգնաժամի մեջ, քանի որ բոլորը ժամանակին այդ պահին գործում էին լավագույն ձևով: Եվ այնքան, որքան նա պատրաստված էր և կարողացավ ճիշտ որոշումներ կայացնել: 

Ակնհայտ է, որ արտաքին գործոնները ազդում են բիզնեսի վրա, բայց փաստն այն է, որ նույն ժամանակահատվածում, նույն արտաքին պայմաններում, յուրաքանչյուր հատվածում աճում են ընկերություններ, որոնք ի վիճակի են նոր հաճախորդներ ներգրավել և շահույթ ստանալ:

 Ընկերությունը չի կարողանա միջամտել արտաքին պայմաններին, միջազգային ճգնաժամին, հարկերին և այլն: Փոխարենը, կենտրոնացեք միայն այն գործոնների և լծակների վրա, որոնց վրա ընկերությունը կարող է ազդել `ռազմավարություններ, որոշումներ և գործողություններ:

Եթե ​​ընկերությունում արդյունքներ չկան, ապա անմիջապես նորից սկսեք կորպորատիվ ռազմավարության հիմքում ընկած տարրերի հետ: Հիշեք, ընկերությունն ունի՞ բիզնես ռազմավարություն: Եթե ​​չեք կարծում, որ ձեզ հարկավոր է բիզնեսի ռազմավարություն, գուցե ժամանակն է սկսել այս հիմնարար քայլը:

Մտածեք այս մասին.

Անցյալում ընդունված որոշումները դեռևս վավեր, արդյունավետ և համահունչ են շուկայի իրավիճակին, որը կարող է արդեն այլ ուղղություններ ձեռք բերել: Գնաժամի ընթացքում մի շարք գործոններ հանգեցնում են շուկայի շատ հատվածներում արագ և խորքային փոփոխությունների: Այն նաև ազդում է այն հաճախորդների վրա, ովքեր փոխում են իրենց կարիքները բավարարելու և լուծումներ գտնելու եղանակները:

- Advertisment -

Պետք է կարդալ

Ինչպե՞ս որսալ․ բովանդակության տեսակները սոցիալական ցանցերում

0
Սոցցանցերի փորձառու օգտվողները գիտեն, որ հաջող առաջխաղացման համար անհրաժեշտ է ստեղծել բարձրորակ և եզակի բովանդակություն: Այն էապես կբարելավի վիճակագրությունը և կավելացնի լսարանի հասանելիությունը:Նախ...