Այս պահին անհնար է կանխատեսել COVID-19- ի բռնկման ամբողջ ազդեցությունը և թե ինչպես է այն առնչվելու յուրաքանչյուր ոլորտի և արդյունաբերության հետ: Մի ոլորտ, որին, ամենայն հավանականությամբ, շատ հարված կլինի՝ լրագրությունն է, և մասնավորապես տեղական լրատվական կազմակերպությունները, որոնք ապավինում են տեղական ընկերությունների գովազդային եկամուտներին, որոնցից շատերը հիմա ստիպված են եղել փակվել համաճարակի պատճառով:
Ինչպես այս շաբաթ հաղորդել է BuzzFeed News- ը , կորոնավիրուսի ազդեցությունը լրատվամիջոցների վրա «կարող է ավելի վատ լինել, քան 2008-ի ֆինանսական ճգնաժամը, երբ թերթերը 19 տոկոս եկամտի անկում են ապրում»:
Մարդիկ պետք են ճշգրիտ, ժամանակին իմանան տեղեկատվություն բռնկման մասին, բայց միևնույն ժամանակ, չորանում են այդպիսի ֆինանսավորվող գովազդի եկամուտները: Մինչդեռ, լրագրողները, ինչպես առողջապահության ոլորտի աշխատողները, իրենց վճռական աշխատանքը կատարելու համար հաճախ իրենց կյանքի բարօրությունն են գցում և պահում այդ տեղեկությունները:
Հաշվի առնելով այս մտահոգությունները ՝ այս շաբաթ Twitter– ը փորձել է ձեռք մեկնել նորությունների ոլորտին ՝ 1 միլիոն դոլար հատկացնելով երկու հիմնական կազմակերպություններին:
Թեև վերջին ժամանակներում լրատվամիջոցները հաճախ ծաղրում և քննադատվում էին, մենք հիմա ականատես ենք լինում, թե ինչու է կարևոր ճշգրիտ, որակյալ լրագրությունը, և այն արժեքը, որն ունի այն մերօրյա առօրյայում:
Սոցիալական պլատֆորմի վերջին ֆինանսավորումն է COVID-19- ի համար: Facebook- ը ավելի քան 100 միլիոն դոլար է նվիրաբերել հետազոտական աշխատանքների հետ կապված տարբեր նախաձեռնություններին: , մինչդեռ Google- ը մի քանի միլիոն դոլար է խոստացել մի շարք ծրագրերի: LinkedIn- ը նույնպես միացել է տեղական կազմակերպություններին աջակցել 22 միլիոն դոլար փոխանցելով , մինչդեռ TikTok- ը այս շաբաթ հայտարարեց, որ այն 10 միլիոն դոլար է նվիրաբերում ԱՀԿ-ին: