Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

|

ԿԱՊ ՄԵԶ ՀԵՏ (011) 555 330 (044) 555 330

Home WearmBlog Facebook- ին պատկանող CrowdTangle- ն ապահովում է որոնման նոր տենդենցներ և COVID-19...

Facebook- ին պատկանող CrowdTangle- ն ապահովում է որոնման նոր տենդենցներ և COVID-19 բովանդակությանը հետևում

-

Facebook- ին պատկանող սոցիալական լրատվամիջոցների մոնիթորինգի գործիք CrowdTangle-ն  գործարկել է որոնման նոր գործառույթ ՝ լրագրողներին և ուսանողներին օգնելու, որպեսզի կարողանան ստանալ համապատասխան տեղեկատվությունը զարգացող վեբ միտումների վերաբերյալ:

Ինչպես կիսվել է CrowdTangle- ի գլխավոր տնօրեն՝ Brandon Silverman-ը։ 

Ինչպես տեսնում եք այստեղ, նոր տարբերակը հնարավորություն կտա CrowdTangle օգտագործողներին որոնել ցանկացած տերմին, որպեսզի մուտք ունենան համապատասխան բոլոր պահպանված նյութերի ցուցադրությանը, ինչպես նաև հարցման ժողովրդականությունը ցույց տված գծապատկերով: Կարող եք նաև նեղացնել ձեր որոնումը ըստ պլատֆորմի կամ որոշակի ժամկետների, և նույնիսկ հատուկ memes- ի միջոցով ՝ օգտագործելով հիմնական էկրանի աջ կողմում գտնվող լրացուցիչ որակավորումները:

CrowdTangle- ը հասանելի չէ բոլորի համար, և միայն ընտրված օգտվողներն իրավունք ունեն գործածել գործիքը, ուստի թարմացումը համընդհանուր օգտակար չէ: Բայց նրանց համար, ովքեր կարող են մուտք գործել հարթակ, այն կարող է շատ օգտակար լինել զարգացող Facebook- ի և Instagram- ի խոսակցություններին հետևելու համար, և որոնման այս նոր տարբերակը միայն այն կդարձնի ավելի արժեքավոր այս առումով:

Դրանից բացի, CrowdTangle- ն ավելացրեց նաև COVID-19- ի համար հրապարակայնորեն մատչելի, տարածաշրջանային վահանակների նոր շարք ՝ ընդգծելով թեմայի վերաբերյալ բոլոր համապատասխան, հանրային Facebook- ի և Instagram- ի գրառումները 45 երկրում:

CrowdTangle COVID-19 էկրան

Կտտացնելով այս տարածաշրջանային ցուցադրումներից որևէ մեկին, ձեզ կցուցադրվի նշված տարածաշրջանի համար հատուկ հիշատակումներ:

CrowdTangle COVID-19 էկրան

Այդ վահանակները նման են ԱՄՆ նախագահական ընտրությունների ընտրական վահանակին, որը վերջերս շրջվեց նաև CrowdTangle- ը, որը նպատակ ունի ապահովել ավելի մեծ թափանցիկություն քաղաքական թեկնածուների կողմից ֆինանսավորվող բրենդային բովանդակության նկատմամբ:

Հանրային COVID-19 տեղեկատվական ցուցադրումը տալիս է ավելի լայն պատկեր, թե ինչն է համօգտագործվում համաճարակի հետ կապված, ներառյալ լրատվամիջոցների հիմնական հայտարարությունները և յուրաքանչյուր հարթակում տեղադրված փոքրածավալ գրառումներն ու քննարկումները: Այն հնարավորություն է տալիս ավելի լավ պատկերացում կազմել զարգացող ազդեցությունների մասին, բայց ինչպես COVID-19- ի բոլոր տվյալները, այս պահի դրությամբ, այն կարող է նաև լինել մի փոքր ճնշող, այդքան շատ դեպքերով, և այդքան քիչ վերահսկողություն կամ պատկերացում, թե ինչպես ալիքը կարող է տեղափոխվել:

Եթե դուք աշխատում եք լրատվական ընկերությունում կամ կառավարության կազմում, ապա կարող են շատ արժեքավոր լինել `հետևանքների հետագա պահպանմանը: 

- Advertisment -

Պետք է կարդալ

Ինչպե՞ս որսալ․ բովանդակության տեսակները սոցիալական ցանցերում

0
Սոցցանցերի փորձառու օգտվողները գիտեն, որ հաջող առաջխաղացման համար անհրաժեշտ է ստեղծել բարձրորակ և եզակի բովանդակություն: Այն էապես կբարելավի վիճակագրությունը և կավելացնի լսարանի հասանելիությունը:Նախ...