Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

|

ԿԱՊ ՄԵԶ ՀԵՏ (011) 555 330 (044) 555 330

Home WearmBlog TikTok- ը շարունակում է ակտիվ թափ հավաքել

TikTok- ը շարունակում է ակտիվ թափ հավաքել

-

Չնայած բովանդակության զանազան չափավորության և տվյալների գաղտնիության հետ կապված մտահոգություններին ՝ TikTok- ը շարունակում է թափ հավաքել, իսկ հավելվածների վերլուծական ֆիրմային SensorTower- ի վերջին տվյալները ցույց են տալիս, որ 2020 թվականի փետրվարը TikTok- ի լավագույն կատարողական ամիսն էր ՝ ընդհանուր հավելվածների ներբեռնման առումով:

SensorTower TikTok գծապատկեր

Ըստ SensorTower- ի «TikTok- ը փետրվար ամսվա ընթացքում ներբեռնվել էր մոտ 113 միլիոն App Store- ի և Google Play- ի օգտագործողների կողմից ՝ այն դարձնելով հավելվածի ամենալավ ամիսը ինչպես տեղադրումների, այնպես էլ եկամտի համաձայն, ըստ Sensor Tower Store Intelligence- ի գնահատականների» ։

TikTok- ի տեղադրումները նախորդ տարվա համեմատ աճել են 96% -ով, իսկ COVID-19- ի բռնկումը, ըստ երևույթին, մեծացնում է որդեգրման ավելի մեծ ընդունումը, քանի որ մարդիկ իրենց զվարճանում են ՝ միաժամանակ կրճատելով հանրության շրջանում անցկացրած իրենց ժամանակը:

TikTok- ի վերաբերյալ տարատեսակ զեկույցները, ըստ երևույթին, հավասարեցրել են երկուսին, բայց ծրագիրը ներբեռնելու և տեղադրելու համար 2 միլիարդ մարդ ունենալը չի ​​նշանակում, որ երկու միլիարդ օգտագործողներ կանոնավոր կերպով ակտիվ և ներգրավված կլինեն ծրագրում: Եթե ​​TikTok- ը ունենար 2 միլիարդ ակտիվ օգտվող, ապա այդ կլինի աշխարհում ամենամեծ երկրորդ սոցիալական պլատֆորմը :

Միակ պաշտոնական թիվը, որը մենք ունենք TikTok- ի գլոբալ օգտագործողների բազայում, այն է, որ ծրագիրը 2018-ին հասել է 500 միլիոն ակտիվ օգտագործողի , որոնց մեծ մասը օգտագործում է հավելվածի չինական տարբերակը, որը կոչվում է «Douyin»: Այդ ժամանակից ի վեր TikTok- ը չի սպասում իրական օգտագործողների հաշվարկի մասին:

TikTok- ը ունի ակտիվ օգտատեր՝
Չինաստանում 400 միլիոն
Հնդկաստանում 81 միլիոն
ԱՄՆ-ում 26,5 միլիոն
Թուրքիայում 23 միլիոն

- Advertisment -

Պետք է կարդալ

Ինչպե՞ս որսալ․ բովանդակության տեսակները սոցիալական ցանցերում

0
Սոցցանցերի փորձառու օգտվողները գիտեն, որ հաջող առաջխաղացման համար անհրաժեշտ է ստեղծել բարձրորակ և եզակի բովանդակություն: Այն էապես կբարելավի վիճակագրությունը և կավելացնի լսարանի հասանելիությունը:Նախ...