Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

|

ԿԱՊ ՄԵԶ ՀԵՏ (011) 555 330 (044) 555 330

Home WearmBlog Կայքերի մարքեթինգային կառուցվածքի մշակումը

Կայքերի մարքեթինգային կառուցվածքի մշակումը

-

   Կայքի կառուցվածքի զարգացումը կայքի ստեղծման և խթանման կարևորագույն փուլերից է: Կայքի կառուցվածքը կայքի էջերի և տարրերի գտնվելու վայրի և փոխարաբերությունների համակարգ է: Կայքը էլեկտրոնային միջավայրի արտադրանք է, այն ունի մեծ թվով ինտերակտիվ հնարավորություններ:

   Սոցիալական նորություններում հետաքրքիր բովանդակությունը արժանի է կիսել: Այսօր լրատվական կայքերը, որոնք նվիրված են այս յուրօրինակ իրադարձություններին և տեղեկատվական պատմություններին, սկսել են զվարճացնել բովանդակության այլ տեսակներ՝ զվարճալի տեսանյութերից մինչև զվարճալի նկարներ:Սոցիալական նորությունների վեբ կայքերը, համայնքներ են, որոնք թույլ են տալիս ներկայացնել վեբ բովանդակության հոդվածների, տեսանյութերի կամ նկարների տեսքով: Ըստ իրականացվող գործառույթի կայքերը կարող են լինել հետևյալ տեսակների՝ անձնական, առևտրային, կառավարական, շահույթ չհետապնդող կազմակերպության կայքեր: Վեբ տեխնալոգիաների զարգացման հետ վեբ կայքերը տեղեկատվությունը պարզապես փոխանցող էջեր չեն, այլ ստեղծում են հսկայական վիճակագրական բազա, գրանցում են ալցելուի ողջ շարժը:

   Առաջին էջի առաջխաղացումը սոցիալական լրատվական կայքեր օգտագործելու վերջնական նպատակն է՝ տարբեր պատճառներով: Այն ուժեղացնում է նրանց հաշվի պրոֆիլները և դրանք հաստատում է կայքի կայուն ներդրման համար, ընթերցողները անհամբեր են, եթե խոսքը գնում է կայքերի ներբեռման մասին: Kissmetrics- ի զեկույցի համաձայն՝ այցելուների 47 %-ը սպասում է, որ կայքը ամբողջությամբ կբացվի 2 վայրկյանում: 40% -ը կլքեն այն, եթե ներբեռնումը տևի 3 վայրկյանից ավելի երկար: Անգամ 1 վայրկյանը մեծ դեր է կատարում: Կայքի հաճախորդներին պահելու համար անհրաժեշտ է օպտիմալացներ կայքի ներբեռման արագությունը: Կայքը օպտիմալ չէ մոբայլ հաճախորդների համար և նյարդայնացնում է ընթերցողներին: Այդպես կայքի պոտենցիալ հաճախորդների մի մասը էլ չի հաճախի կայք: Երբ ընթերցողը այցելում է կայք, նրա համար պետք է պարզ լինի, թե ինչ պիտի անի հաջորդիվ: Կայքի պարզության շնորհիվ, այն էականորեն ավելի արդյունավետ է դառնում:

    Եթե Դուք գրում եք մարդկանց համար, ապա հավանաբար Ձեր կոնտենտը հետաքրքիր է ընթերցողին և նա կցանկանա դրանով կիսվել սոցցանցերում: Այդ գործընթացը ավելի հեշտացնելու համար անհրաժեշտ է, որ ընթերցողը հնարավորություն ունենա անմիջապես հոդվածից «Կիսվել» (Share) Ձեր կոնտենտով:Կարևոր է նաև, որ ընթերցողը հնարավորություն ունենա հեշտությամբ գտնել Ձեր էջը տարբեր սոցիալական հարթակներում: Սա կնպաստի Ձեր կազմակերպության SMMի (Social Media Marketing) արդյունավետ կազմակերպմանը:

Landing page (1 էջով կայք) : Ինչո՞ւ է այն բաղկացած մեկ էջից: Որպես կանոն, այն կենտրոնանում է ընթերցողի հավանական հաճախորդների կողմից հետևողականորեն կառուցվածքային տեղեկատվություն ստանալու վրա և դասական հնարք է, որը պահանջում է 1 էջանոց կայք: Այն անձը, ով կարդում է 1 էջանոց կայք, չի կարող շեղվել «ձախից աջ» գնալով՝ կարդալ, առանց շեղվելու:

Օգտագործողների 50%-ը կայքը ուսումնասիրում է բջջային սարքից և այդ նշանակում է, որ կայքը պետք է ճիշտ սանդղակի ենթարկվի փոքր էկրանին: Այս դասավորությունը , որը հարմարվում է էկրանի չափին կոչվում է հարմարվողական:

Ինչպե՞ս կազմել կայքի իմաստաբանական մասը: Կայքը սկսվում է հիմնական էջից: Դրանից արդեն ուղարկում ենք կայքի որոշակի կատեգորիաներ: Կատեգորիաները պետք է լինեն բաղկացած՝ ծառայություններից, առաքումից և վճարումից, ընկերության մասին, տվյալները: Ծառայությունները կներառեն ենթակարգեր:

Գործողության կոչը (CTA) պետք է համապատասխանի  Ձեր իրական առաջարկին:

Call to Action-ը պետք է համապատասխանի նրան, թե ինչ եք իսկապես տալու ընթերցողին:Եթե CTA-ի և Ձեր իրական առաջարկի միջև տարբերություն կա, դա կնյարդայնացնի ընթերցողին:Պատկերացրեք՝ Ձեզ առաջարկում են 50% զեղչի քարտ, սակայն երբ սեղմում եք կոճակը, պարզվում է, որ զեղչը տրվում է միայն ինչ-ինչ պայմանների առկայության դեպքում: Սա իհարկե չի կարող լավ ազդեցություն ունենալ:

   Կայքում պետք է լինեն միայն վստահություն ներշնչող լուսանկարներ:Լուսանկարներ ընտրելիս ընտրեք այնպիսիները, որոնք ավելի մոտ լինեն իրականությանը և անբնական չթվան: Եթե հնարավորություն չունեք ինքնուրույն լուսանկարել կամ օգտվել լուսանկարչի ծառայությունից, ապա փորձեք գոնե այնպիսի լուսանկար ընտրել, որ ակնհայտ չլինի, որ այն Ձեր կազմակերպության հետ որևէ կապ չունի: Ավելի արդյունավետ կլինի, եթե կարողանաք օգտագործել իրական լուսանկարներ Ձեր թիմից, հաճախորդներից և այլն:

Ի՞նչ է բլոգը և ինչո՞ւ է այն անհրաժեշտ կայքում:

 Բլոգը կենդանի գիրք է, որը անընդհատ գրում, լրացնում են: Բլոգի ամենաճիշտ օգտագործման գործիքն է նպատակային լսարանի հետ ընկերակցության համար: Ընդհանուր առմամբ, բլոգը վիրտուալ բարեկամություն է, և որպես արդյունք՝ վստահություն ապրանքանիշի թիրախային լսարանին: Հատկապես կարևոր են բարդ ապրանքանիշների, բարդ ծառայությունների կամ ապրանքների վաճառքի բլոգները, քանի որ ինչպես կենդանի գրքերը, լավն են փորձագետին մոտենալու իր լսարանին:

Ե՞րբ է կայքը ավելի արդյունավետ դառնում:

Կայքի պարզությապ շնորհիվ, այն էականորեն ավելի արդյունավետ է դառնում: Պետք է օգտագործել հնարավորինս պարզ և հասկանալի վերնագրեր: Կայքի մենյուն նույնպես պետք է պարզ լինի, որպեսզի ընթերցողը երկար չմտածի որտեղ սեղմել, ցանկալի ինֆորմացիան տեսնելու համար: «Գրել մեզ», «կապվել մեզ հետ» ֆորմաները լավ գործիք են, սակայն հաճախորդին հետաքրքրում է իր խնդրի լուծումը, և նա կարող է ցանկանալ այլ միջոցներով ավելի արագ կապվել՝ հեռախոս, էլ. հասցե և այլն: Կոնտակտային տվյալները պետք է կայքում այնպես տեղադրված լինի, որ հեշտ լինի գտնել:

Ինչի՞ կարող է հանգեցնել սխալ պատկերների օգտագործումը:

Առաջին սխալներից մեկը մուտքի էջում սխալ պատկերների օգտագործումն է: Վաղ մանկությունից, երբ մենք դեռ չէինք կարողանում կարդալ և գնում էինք մեր ծնողների մոտ և նկարում ցույց էինք տալիս հեքիաթը, որպեսզի կարդան այդ առանձնահատուկ հեքիաթը: Մենք մեծացել ենք, բաց ոչինչ չի փոխվել, եթե մենք գնանք կայք և չտեսնենք այն նկարը, որը մենք ակնկալում ենք տեսնել, ապա մենք չենք կարդա տեքստը: Դիզայնի ամենաանհասկանալի սխալը սովորաբար կապված է ընկալման հոգեբանության հետ, հատկապես խառնաշփոթը տառատեսակների մեջ։ Վեբ ձևավորման մեջ կա մի շատ կարևոր կանոն, որը ցանկալի չէ մեկ էկրանին ավելի քան 3 տառատեսակ օգտագործել: Ավելի լավ է օգտագործել ստանդարտ տառատեսակներ: Կարելի է օգտագործել տպավորիչ էֆեկտ , բայց ոչ ընդգծված էֆեկտ: Թեթև ֆոնի վրա լավ է օգտագործել թեթև տառատեսակ: Պետք է նաև խուսափել տեքստի տակ առկա բարդ նախադասությունից, եթե ցանկանում եք , որ կարդան: Տեքստը կարդալու համար անհրաժեշտ է անընդհատ աշխատող անիմացիաներ չօգտագործել: Այն ամենը, ինչը անընդհատ փչում և շարժվում է, լարում է մեր ծայրամասային տեսողությունը և մեծապես բարդացնում բովանդակության ընկալման գործընթացը, հատկապես տեքստեր կարդալը:


- Advertisment -

Պետք է կարդալ

Ինչպե՞ս որսալ․ բովանդակության տեսակները սոցիալական ցանցերում

0
Սոցցանցերի փորձառու օգտվողները գիտեն, որ հաջող առաջխաղացման համար անհրաժեշտ է ստեղծել բարձրորակ և եզակի բովանդակություն: Այն էապես կբարելավի վիճակագրությունը և կավելացնի լսարանի հասանելիությունը:Նախ...