Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

|

ԿԱՊ ՄԵԶ ՀԵՏ (011) 555 330 (044) 555 330

Home WearmBlog Բլոգավարման 11 առավելությունները փոքր բիզնեսի սեփականատերերի համար 2020 թվականին

Բլոգավարման 11 առավելությունները փոքր բիզնեսի սեփականատերերի համար 2020 թվականին

-

Բլոգավարման որևէ առավելություն կա՞: Իհարկե կա: 

Մտածեք տպագրական մամլիչի գյուտի, հեռուստատեսության զանգվածային ազդեցության, ապա թվային տեխնոլոգիաների պոռթկման մասին: Այս ամբողջ էվոլյուցիայի մեկ ընդհանուր միտում եղել է այն փաստը, որ ընկերություններն անընդհատ գտնում են ավելի լավ եղանակներ ՝ հաճախորդներին ավելին տալու :

Այսօր կներկայացնենք բլոգավարության առավելությունները `ցույց տալու համար, թե ինչու պետք է բլոգ ունենաք: Եվ եթե այդ անեք, ապա մենք ձեզ համար որոշ խորհուրդներ ունենք, որոնք կօգնեն ձեզ տեսնել ավելի շատ օգուտներ ձեր բլոգավարման ջանքերից:

Գիլլեթը հասկացավ վաղ բլոգինգի առավելությունները

Գիլլեթը հանգստյան օրերին տեղական թերթի միջոցով իր ածելիները տարածելուց առաջ, անցում է կատարում բլոգինգի, որի միջոցով խորհուրդներ է տալիս սափրվելու մասին:

բլոգեր բիզնեսի համար
Գիլլեթը․ տեղական թերթերից մեկում։

Եկել էր ժամանակը, որ իրենք որպես արդյունաբերության առաջնորդ պնդեն, երբ մարդիկ սկսեն մտածել սափրվելու մասին:

Նրանք հեռու մնացին արտաքին ռազմավարությունից և սկսեցին ներմուծել այնպիսի մուտքային տեխնիկա, ինչպիսին է բլոգավարումը, որը արժեք է ստեղծում իրենց հաճախորդների համար և օգնում է վաճառել իրենց արտադրանքը ոչ վաճառական եղանակով: 

Սա վերաբերում է ոչ միայն խոշոր կորպորացիաներին, այլև փոքր ձեռնարկություններին: Բլոգավորումը կարող է դրական ազդեցություն ունենալ ցանկացած բիզնեսի համար։

Ինչպես վերը նշված օրինակում երևում է, անցել են այն օրերը, երբ գնորդի վրա ազդելու միակ միջոցը տեղական թերթում տպագիր գովազդ փնտրելն էր :

Այսօր գովազդատուները ապավինում են շատ ավելի հարմարվողական մի բանի, որը ստեղծում է արժեք: Թեև առցանց գովազդի շրջանակը հսկայական է, մենք պատրաստվում ենք կենտրոնանալ բլոգավարման թեմայի և թե ի՞նչ օգուտներ է այն բերում բիզնեսի սեփականատերերին:

Բլոգ բիզնեսի սեփականատերերի համար

Բիզնեսի սեփականատերերի 43% -ը ասում է, որ չգիտի, թե որն է բլոգավարումը կամ ակտիվ բլոգ չի գործում իրենց բիզնեսի համար: 

Բլոգը մտքերի, փաստերի և փորձագիտական ​​եզրակացությունների հավաքածու է ՝ կապված բիզնեսի, արդյունաբերության կամ նրա լսարանի հետ: Այն գրավոր տեղեկատվություն է, որն ապրում է առցանց և կարող է հասանելի լինել յուրաքանչյուրի կողմից, ով այցելում է այդ ընկերության կայք:

Շատ ընկերություններ այժմ գործադրում են այնպիսի ռազմավարություն, որտեղ սպառողները իրենց մոտ են գալիս տեղեկատվություն ստանալու համար:Այդ բլոգավարման ամենամեծ առավելություններից մեկն է: 

Բայց բլոգավարման ևս 11 զարմանալի առավելություններ կան, որոնք մենք ուզում էինք կիսվել ձեզ հետ: Եվ մենք կարծում ենք, որ որպես խելացի բիզնեսի սեփականատեր, դուք պետք է իմանաք սրանք, երբ խոսքը վերաբերում է ձեր հաճախորդների բլոգավարմանը:

Ահա մի քանի տվյալներ սկսելու համար

  •    Բիզնեսները, որոնք պարբերաբար բովանդակություն են հրապարակում, ստանում են 8 անգամ ավելի մեծ տրաֆիկ
  •    Բլոգավարումը կօգնի նվազեցնել ընդհանուր մարքեթինգային ծախսերը ավելի քան 60% -ով
  •    Բլոգավարումը օգնում է 3 անգամ ավելի հանգուցների հասնելուն

Բլոգավարման 11 առավելությունները

  1. Ցույց տվեք, որ դուք արդյունաբերության մասնագետ եք

Բացի այդ, բլոգավարումը հիանալի միջոց է բիզնեսի համար իրենց հաճախորդների հետ կիսելու գիտելիքներ արդյունաբերության կամ այլ համապատասխան ոլորտների վերաբերյալ: Հաջող ընկերությունները հետևողականորեն հրապարակում են բլոգի հոդվածներ ՝ իրենց արդյունաբերության առաջնորդի և առարկայական փորձագետի իրավասությունը հավաստելու համար:

Այն օգնում է սպառողներին կառուցել վստահություն և վստահություն ձեր ապրանքանիշի նկատմամբ: Օգտագործողը, ով կարդում է ձեր բլոգը, հաճախ հարաբերություններ է ունենում ձեզ հետ և վստահում է ձեզ:Նախ, դուք վստահություն եք ստեղծում հաճախորդների մոտ, նախքան փորձեք վաճառել ձեր ապրանքանիշը:

2․Ստեղծեք արժեք ձեր հաճախորդների համար

Մարդիկ չեն հետևում չափազանց վաճառվող ապրանքանիշերին: Ի՞նչ կա հետևելու: Վաճառքների համար նախատեսված փունջներից հետաքրքիր պատմություններ չկան: Բլոգավարման ամենակարևոր օգուտը ձեր հաճախորդների համար արժեք ստեղծելն է: 

Բլոգավարմամբ, դուք ձեր հաճախորդներին անվճար ինչ-որ բան եք տալիս, նախքան նրանք գնում են կատարում: Հույս ունենալով, որ անվճար տեղեկատվությունը նրանց կհանգեցնի ինքնուրույն գնում կատարելու հարցում:Որոշ բաներ, որոնք կարող եք կիսել, օգտակար ցուցակ կլինեն, գաղափարներ, բաղադրատոմսեր և այլն:Որքան ավելի շատ ձեր հավանական հաճախորդները կարողանան անվճար ստանալ ձեզանից, այնքան ավելի հավատարիմ կլինեն նրանք, երբ նրանք դառնան հաճախորդներ: Վաճառելուց առաջ կրթելը լավ մարտավարություն է:

3․SEO- ն

Որոնիչների օպտիմիզացումը ավելին է, քան պարզապես դասակարգումը: Այն երկարաժամկետ ռազմավարություն է , որպեսզի Ձեր բիզնեսը տեսանելի լինի որոնման արդյունքում։ Այդ անելու մի քանի եղանակ կա:

Եղանակներից մեկը բլոգային գրառումներ գրել այն հիմնաբառերի շուրջ, որոնք փնտրում են ձեր հաճախորդները: Սա հիանալի միջոց է համոզվելու, որ դուք հրապարակում եք համապատասխան բովանդակություն: Եվ երբ որոնիչի ալգորիթմները սողում են, նրանք գտնում են, որ ձեր բլոգը բազմիցս օգտագործել է հանրաճանաչ հիմնաբառեր: Իր համապատասխանության շնորհիվ նրանք որոշում են ձեր բիզնեսն ավելի բարձր դասել որոնման արդյունքների էջում:

4․ Էլ․ նամակներ հավաքելու միջոց

Բիզնեսի սեփականատերերը կարող են օգտագործել բլոգավարումը ՝ որպես շահագրգիռ հեռանկար էլ․ նամակներ հավաքելու միջոց ՝ խնդրելով կայքի այցելուներին բաժանորդագրվել ձեր բլոգային հաղորդագրություններին: Այնուհետև կարող եք այս օգտագործողներին ավելացնել ձեր մարքեթինգային ձագարի մեջ: 

5Պահանջարկի առաջացում

Պահանջարկի առաջացումը այն մասն է, որտեղ բիզնեսին անհրաժեշտ է շուկայից բավարար պահանջարկ առաջացնել, որպեսզի կարողանա վաճառել նրանց: Բիզնեսները հաճախ օգտագործում են բովանդակության շնորհանդեսներ ՝ որպես ալիք ՝ նոր ապրանքատեսակների, առանձնահատկությունների հայտարարման և հաճախորդներին տեղեկացնելու իրենց ապրանքանիշի և դրանց առաջարկած լուծումների մասին:

6․ Փոխափոխություններ

Ամենապարզ իմաստով հաճախորդին գրավելու երեք փուլ կա

  1. Տեղեկացվածության փուլը
  2. Նկատառման փուլը
  3. Որոշման փուլը

Բլոգավարման առավելությունները կարող են տարածվել բոլոր երեքով: Եվ նույնիսկ ավելի կարևոր է հասկանալ, որ բոլոր երեք փուլերը հավասար հավասարակշիռ դեր են խաղում հաճախորդին վերափոխելու գործում:

7․ Ստացեք ազդեցություն և տեսանելիություն

Երբեմն բիզնեսի սեփականատերերը կարծում են, որ իրենց փողն ավելի լավ է ներդրվում ապրանքանիշի գործառնությունների և կառավարման մեջ, քան գովազդը և առաջխաղացումը: Բայց այդ դեպքում ինչպե՞ս  կառուցել իրազեկություն ձեր բիզնեսի վերաբերյալ `առանց միջոցներ ծախսելու խթանելու համար:

Ինչպես մենք ասում ենք մեր հաճախորդներին, բլոգավարումը հաճախ պատասխան է նրանց շատ հարցերի: Եթե ​​ձեր բլոգն իսկապես արժեք է ստեղծում օգտվողների համար, որոնիչները պատրաստվում են այն վերցնել:

 8․Կառուցեք ձեր ցանցը Influencer մարքեթինգով

Բլոգավարումից օգտվելու մեկ այլ եղանակ կարող է ձեռնտու լինել բիզնեսի սեփականատերերին, երբ նրանք աշխատում են ազդարարողների հետ ՝ որպես իրենց բովանդակության մարքեթինգային ռազմավարության մի մաս: Դուք սովորաբար տալիս եք ձեր արտադրանքը ազդարարող ունենալու կամ օգտագործելու փոխարեն ՝ բլոգային գրառումը վերանայելու ապրանքը և ձեր ընկերությունը: Այստեղ հիմնականը `համոզվելն է, որ դուք աշխատում եք ազդարարողի հետ, որին ձեր հաճախորդները հետևում են:

 Ձեր բիզնեսը երիտասարդ է և քիչ հետևորդներ ունի: Այսպիսով, ձեր բլոգը, ամենայն հավանականությամբ, սկզբնական շրջանում մեծ ազդեցություն չի ունենա: Մարդիկ, ովքեր արդեն ունեն հարյուր հազարավոր հետևորդներ, կարող են խթանել ձեր բիզնեսը ՝ ձեր արտադրանքը վերանայող պարզ բլոգային գրառումով։

9․Ստեղծեք backlinks

Ներգնա հղումները այլ վեբ էջերում հղումներ են, որոնք վերադառնում են ձեր վեբ կայք: Ինչպես ավելի վաղ քննարկեցինք, բլոգավարումը հաճախորդների համար արժեք է ստեղծում ՝ տալով խորհուրդներ և առհասարակ կարևոր տեղեկատվություն բիզնեսի կամ արդյունաբերության վերաբերյալ: Եթե ​​այս բլոգային հոդվածները բավականաչափ արժեքավոր են հաճախորդի խնդիրը լուծելու համար, դրանք կարող են ձեռք բերել նաև այլ կայքերի կամ բլոգերի կողմից: 

Երբ այլ կայքեր են կապվում ձեր տեղեկատվության հետ, կարծես Google- ի համար այն դառնում է ուժեղ առաջարկ :Այս թվային առաջարկությունները (backlinks) օգնում են բարձրացնել ձեր վեբ կայքի հեղինակությունը :

10․Հետադարձ կապ

Բլոգավարումը նաև հիանալի միջոց է հաճախորդների համար մեկնաբանություններ թողնելու ձեր բիզնեսի վերաբերյալ: Բլոգավարումը հաճախորդների համար ավելի դյուրին դարձավ `ավելին իմանալու համար, թե ինչն է դուր գալիս :

Հաճախորդները կարող են պատմել այլ օգտվողների հետ ձեր արտադրանքի / ծառայությունների մասին պատմությունները:Ապրանքանիշերը կարող են հեշտությամբ հարմարեցնել իրենց մարքեթինգային ռազմավարությունը համապատասխանաբար ՝ հիմնվելով բլոգային գրառումներում ստացված ներգրավվածության և հետադարձ կապի վրա:

Դուք ունեք ձեր բիզնեսի համար նկատած բլոգավարության այլ առավելություններ: Կիսվեք մեզ հետ ստորև ներկայացված մեկնաբանություններում: 

11․Եղեք ակտիվ

Այն բիզնեսը, որն ունի ակտիվ բլոգ, ավելի հավանական է, որ կարող են այցելել շատերը:  Կայուն բլոգ ունեցող բիզնեսը ստեղծում է արժեք, որն անուղղակիորեն օգնում է սպառողին ընտրելու ապրանքներ և ծառայություններ:

- Advertisment -

Պետք է կարդալ

Ինչպե՞ս որսալ․ բովանդակության տեսակները սոցիալական ցանցերում

0
Սոցցանցերի փորձառու օգտվողները գիտեն, որ հաջող առաջխաղացման համար անհրաժեշտ է ստեղծել բարձրորակ և եզակի բովանդակություն: Այն էապես կբարելավի վիճակագրությունը և կավելացնի լսարանի հասանելիությունը:Նախ...