Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

Ձեր բիզնեսի ընկերը թվային աշխարհում

|

ԿԱՊ ՄԵԶ ՀԵՏ (011) 555 330 (044) 555 330

Home WearmBlog Ինչպե՞ս գումար վաստակել Facebook-ի միջոցով

Ինչպե՞ս գումար վաստակել Facebook-ի միջոցով

-

Անկախ նրանից, թե դուք նոր եք Facebook- ի գովազդներում և ոգևորված եք սկսելու համար, կամ պարզապես ուզում եք իմանալ, թե ինչպես կարող եք բարելավել ձեր Facebook- ի ներկայիս գովազդային արշավները։ Մենք պատրաստվում ենք ձեզ ցույց տալ, թե որքան հնարավոր է գումար վաստակել Facebook- ի գովազդներով:

Այսօր մենք կիսում ենք մեր լավագույն մարքեթինգային խորհուրդները, որոնք օգնում են բիզնեսի սեփականատերերին գումար վաստակել Facebook- ի գովազդներով:

Սրանք խորհուրդներ և ռազմավարություններ են, որոնք մենք իրականացնում ենք մեր հաճախորդների հետ ամեն օր: Եվ մենք դրանք կիսում ենք այստեղ, քանի որ նրանք աշխատում են:

Հիմնական քայլեր, որոնք դուք պետք է ձեռնարկեք ՝ Facebook- ի գովազդներով գումար վաստակելու համար:

Որոշեք ձեր բիզնեսի նպատակները

 Եթե ​​դուք չեք որոշում, թե ինչ եք փնտրում սոցիալական մեդիաներից, ապա ինչպե՞ս կարող եք չափել, թե որքանով է այն արդյունավետ:

Ձեր վարած Facebook- ի գովազդային արշավները պետք է արտացոլեն ձեր նպատակները:

Հիմա խոսենք այն մասին, թե որոնք կարող են լինել սոցիալական մեդիայի նպատակներից ոմանք:

Facebook- ի արշավը

Վերևում ներկայացված են քարոզչության բոլոր տեսակները կամ «նպատակները», որոնք առաջարկում է Facebook- ը: Այստեղ կարևորն այն է, որ յուրաքանչյուր արշավ օպտիմիզացնում է իր նպատակը:

Այսպիսով, ի՞նչ է այդ նշանակում:

Այդ նշանակում է, որ եթե դուք արշավ եք սկսում, Facebook- ը պատրաստվում է գովազդը ցույց տալ ձեր ընտրած նպատակային լսարանի մարդկանց:

 Փոխակերպման արշավները հիմնական նպատակներից են, որոնք օգնում են գումար վաստակել Facebook- ի գովազդներով:

Եկեք նայենք ևս մեկ օրինակ: 

ներգրավվածության արշավ

Այս արշավը պատրաստվում է օպտիմալացնել ձեր սոցիալական մեդիայի գրառումներում ավելի շատ ներգրավվածության համար (հավանումներ, մեկնաբանություններ և այլն):

Այսպիսով, եթե ձեր նպատակը ներառում է ավելի շատ ներգրավվածություն և հայացք գցել ձեր կողմից արտադրվող բովանդակության վրա, ապա այս արշավը ավելի լավ կլինի, քան երթևեկության արշավը, որը մարդկանց ուղարկում է ձեր վեբ կայք:

Մենք միշտ առաջարկում ենք երկարաժամկետ ռազմավարություն `երկարաժամկետ արդյունքների համար ամենամեծ ROI- ով: Բայց մենք հասկանում ենք, որ որոշ հաճախորդներ գտնվում են խիստ բյուջեի վրա: Այդ դեպքերում, երբեմն կարճաժամկետ ռազմավարությունը կարող է առավելագույն իմաստ հաղորդել:

գումար վաստակել facebook- ի գովազդներով

Կարճաժամկետ և երկարաժամկետ ռազմավարության հիմնական տարբերությունն այն է, որ դուք սկսում եք վերևում պատկերված վաճառքի ձագարից:

Դուք պետք է սկսեք հարաբերություններ կառուցել ձեր ապրանքանիշի և ձեր թիրախային լսարանի միջև: Սա այն է, ինչ անում է երկարաժամկետ ռազմավարությունը: Այն կառուցում է ձեր ապրանքանիշի վստահությունն ու ճանաչումը:

Այժմ, ինչպես արդեն նշեցինք, հասկանում ենք, որ յուրաքանչյուր բիզնես չունի ժամանակ և ռեսուրսներ ՝ թույլ տալու սպասման շքեղությունը: Այդ դեպքերում մենք իրականացնում ենք կարճաժամկետ ռազմավարություն: 

Ի վերջո, դուք կցանկանաք ընտրել ձեր նպատակներին և ձեր բյուջեին համապատասխանող քարոզչության նպատակը և ռազմավարությունը:

Facebook-յան գովազդը կլինի այն ամենը, ինչ դուք ֆինանսավորում եք գումարով: Եվ օրգանական բովանդակությունը պարզապես պարզ գրառում է, որը դուք չեք հովանավորում:Նշանակում է, որ դուք չեք կարող աճեցնել հետևորդներին օրգանականորեն: Ձեր հետևորդները մեծացնելու համար հարկավոր է գործարկել գովազդները : Հետևողներն այն մարդիկ են, որոնց «դուր են եկել» ձեր էջը և կտեսնեն ձեր գրառումների մի մասը իրենց նորությունների թողարկման մեջ:

Բայց նույնիսկ այդ դեպքում անհրաժեշտ է նաև ակտիվացնել գրառումները` համոզվելու համար, որ ձեր հետևորդները կտեսնեն ձեր փակցրած օրգանական բովանդակությունը:

- Advertisment -

Պետք է կարդալ

Ինչպե՞ս որսալ․ բովանդակության տեսակները սոցիալական ցանցերում

0
Սոցցանցերի փորձառու օգտվողները գիտեն, որ հաջող առաջխաղացման համար անհրաժեշտ է ստեղծել բարձրորակ և եզակի բովանդակություն: Այն էապես կբարելավի վիճակագրությունը և կավելացնի լսարանի հասանելիությունը:Նախ...